Welcome to street holdens enjoy your stay

Latest topics

» Suey's vu Ss
by suey Sat Jul 14, 2012 12:44 pm

» Gday new guy from tassie
by VRCALAIS Sat Jul 14, 2012 10:10 am

» my 1996 VS Acclaim
by MICK JE76VS Mon May 14, 2012 1:01 pm

» vq caproce shell
by VRCALAIS Fri Apr 27, 2012 4:06 pm

» Whats your JOB
by O.SODVS Fri Apr 27, 2012 12:37 pm

» Diagnostic and Tuning Software
by O.SODVS Thu Apr 26, 2012 11:48 am

» OSODVS - VN SS
by O.SODVS Wed Apr 25, 2012 3:19 pm

» The NEW VL SL
by O.SODVS Wed Apr 25, 2012 2:41 pm

» where is every one????
by O.SODVS Wed Apr 25, 2012 2:01 pm


You are not connected. Please login or register

 » MY CAR » Commodore » VB-VK » Jonnos vk!

Jonnos vk!

Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 2 of 3]

26 Re: Jonnos vk! on Sat Nov 13, 2010 12:20 pm

[jonnoo]

avatar
SUPER MODERATOR
Nackerz wrote:it will def make it run better and sound a bit meaner Smile

ah dude, its nuts the car runs way better,

i dunno i think ill just leave it for now
get the diff done, worry about it later u no?

View user profile

27 Re: Jonnos vk! on Sun Nov 14, 2010 2:57 pm

[jonnoo]

avatar
SUPER MODERATOR



Needa get group a/3 kit going on

View user profile

28 Re: Jonnos vk! on Mon Nov 15, 2010 1:21 am

O.SODVS

avatar
ADMINISTRATOR
Thats still looking sweet man!!


_________________
NACKERZ!

I'm watching you! Wink

Welcomes our beautifull baby girl to the world!!! Oliviah Renee born 3-3-2011 at 2:30pm


Contact me on admin@streetholdens.com
Donations to: donations@streetholdens.com
View user profile

29 Re: Jonnos vk! on Mon Nov 15, 2010 1:30 am

RazzaCaine

avatar
SUPER MODERATOR
yeah it looks good, your doing a real top notch job with the vk


_________________
Ryan
My Ride:
http://streetholdens.forumotion.com/vb-vk-f40/ryan-s-vb-daily-project-t27.htm#185
contact me and the moderators at:
street-holdens@live.com
View user profile

30 Re: Jonnos vk! on Mon Nov 15, 2010 1:32 am

O.SODVS

avatar
ADMINISTRATOR
Yeah its pretty tidy ey for an old girl..


_________________
NACKERZ!

I'm watching you! Wink

Welcomes our beautifull baby girl to the world!!! Oliviah Renee born 3-3-2011 at 2:30pm


Contact me on admin@streetholdens.com
Donations to: donations@streetholdens.com
View user profile

31 Re: Jonnos vk! on Mon Nov 15, 2010 2:46 am

[jonnoo]

avatar
SUPER MODERATOR
Thanks boys!
Color I'd way better in persion

View user profile

32 Re: Jonnos vk! on Mon Nov 15, 2010 2:56 am

O.SODVS

avatar
ADMINISTRATOR
Yeah it looks good in that photo tho


_________________
NACKERZ!

I'm watching you! Wink

Welcomes our beautifull baby girl to the world!!! Oliviah Renee born 3-3-2011 at 2:30pm


Contact me on admin@streetholdens.com
Donations to: donations@streetholdens.com
View user profile

33 Re: Jonnos vk! on Thu Dec 16, 2010 4:38 am

[jonnoo]

avatar
SUPER MODERATOR
Paid rego:)
Just needa insure it and get my diff recond with 4.11's
Anyone think that the 4.11s are too high?

Also started my custom air intake.
Insteard of going otr or doin the $30diy intake(I'm sure you all heard of)
I got streachy pipe and squeezed behind and put it behind the grille.
And put some panyhose on te ends to stop dust,
Back yard mechanics FTW
And made a custom box out of sheet metal,
Just needa get some stainless steel pipe made up for the intake
The induction noise is pretty loud for a NA.
And just took a new pik

View user profile

34 Re: Jonnos vk! on Thu Dec 16, 2010 5:54 am

VLC86

avatar
CHOP SHOPPER
looks so clean Jonno!

Have you thought aboutblack ceptors with the chrome dress rigs and centre caps?

View user profile

35 Re: Jonnos vk! on Thu Dec 16, 2010 6:06 am

[jonnoo]

avatar
SUPER MODERATOR
yeah man, i was thinking of trying black... or the color of the bottom half of the car...
its only paint. so i think its worth a shot?
whats everyone think?

View user profile

36 Re: Jonnos vk! on Thu Dec 16, 2010 9:19 am

aussie_macca

avatar
SUPER MODERATOR
just did a quick cut and paste from my pics on here.....i honestly reckon the vk
looks better as you've got it as far as stockies go.


_________________
42.7% of all statistics are made up on the spot
View user profile

37 Re: Jonnos vk! on Thu Dec 16, 2010 9:34 am

Detox_nath83

avatar
SUPER MODERATOR
Nah better with the silver Ceptors,,
but each to their own i guess
Looking Sharp man


_________________
>>>-------My Ride-------<<<

Injection is Nice, But id Rather be Blown!

View user profile

38 Re: Jonnos vk! on Thu Dec 16, 2010 1:14 pm

[jonnoo]

avatar
SUPER MODERATOR
Yeah silver looks good.
Maybe the same silver as the bottom half of the car??

View user profile

39 Re: Jonnos vk! on Sun Jan 02, 2011 1:24 pm

[jonnoo]

avatar
SUPER MODERATOR
urgh tried fixing my air conditioner today. pulled apart my whole dash, put vaccume hose #6..or 9? back on haha.
only to find 2 plugs that arent blanked off.. cant find the farking vaccume lines for it.. but the 'ccchhhhh' noise has stopped, so that wont piss me off anymore Smile
it only blows cold(or hot) air out onto your feet... and the demister, whats up with that?



this is a photo of where the hoses go onto..
i dont even know if i put them all in the right spot..
but i was pretty angry haha




and then i got bored......

View user profile

40 Re: Jonnos vk! on Sun Jan 02, 2011 3:22 pm

VRCALAIS

avatar
SUPER MODERATOR
sounds like my old vl it had a bad vaccum leak,it was only a hose that fell off the controls


_________________
View user profile http://www.streetholdens.com

41 Re: Jonnos vk! on Mon Jan 03, 2011 5:51 am

Detox_nath83

avatar
SUPER MODERATOR
i had this when i got my vl home.. one of the vac hoses was off and nothing

worked it was stuck on feet..

So all i did was reconnect it and then slid the slider but no luck, still stuck on feet

So basically trial and error for them all to work correctly moving hoses and

matching the setting on the slider.


_________________
>>>-------My Ride-------<<<

Injection is Nice, But id Rather be Blown!

View user profile

42 Re: Jonnos vk! on Mon Jan 03, 2011 12:02 pm

[jonnoo]

avatar
SUPER MODERATOR
lol yeah
does urs cool u down at all

View user profile

43 Re: Jonnos vk! on Mon Jan 03, 2011 1:03 pm

VLC86

avatar
CHOP SHOPPER
hmmm mine has a very similar problem. i get cold and hot alright, but only on my feet.

what did you do to fix it nath?

View user profile

44 Re: Jonnos vk! on Tue Jan 18, 2011 11:11 am

[jonnoo]

avatar
SUPER MODERATOR

View user profile

45 Re: Jonnos vk! on Tue Jan 18, 2011 11:13 am

[jonnoo]

avatar
SUPER MODERATOR
OH AND MY AIR CON IS COMPLETLY FIXED!
cept it drains on the passanger floor..

BUT IT WORKS Smile

View user profile

46 Re: Jonnos vk! on Tue Jan 18, 2011 1:19 pm

Detox_nath83

avatar
SUPER MODERATOR
VLC86 wrote:hmmm mine has a very similar problem. i get cold and hot alright, but only on my feet.

what did you do to fix it nath?

Mate i just went over my vac hoses and fault find...
moved the hoses around till all the vents work on the right slider setting.
1 Vac line in from engine bay then the others are all for flaps control. Feet, Screen,Face, Etc.


Jonno
u afraid of the engine bay... Where are the pics of the bay is it as clean as the rest of the car.? Smile


_________________
>>>-------My Ride-------<<<

Injection is Nice, But id Rather be Blown!

View user profile

47 Re: Jonnos vk! on Tue Jan 18, 2011 2:02 pm

[jonnoo]

avatar
SUPER MODERATOR
lol take out the dash take off the vac hoses and put the numberd hoses on the right position.
this is the number position from the back:

the hoses are numberd just put them on the correct spots. Smile



lol the engine bay is decusting ill take some pictures later this week though Razz

View user profile

48 Re: Jonnos vk! on Wed Jan 19, 2011 11:30 am

[jonnoo]

avatar
SUPER MODERATOR
heres my ugly engine bay for u nath:



lol got bored and sat these on:

View user profile

49 Re: Jonnos vk! on Mon Jan 24, 2011 2:03 am

O.SODVS

avatar
ADMINISTRATOR
TAKE THAT SHIT OFF THE BACK WINDOW!!! Haha looks crappy, however it makes it a little grandpa spec if it had stockies on it too lol..

Oh look at that bay! MMMM Injected 6 ftw! Do you need aircon? I would pull that shit off to make it look a little cleaner.. Thats why they made windows lol....

Whats that white wire running along your firewall? You could prob move that and a few other things and will make it look more cleaner again Smile


_________________
NACKERZ!

I'm watching you! Wink

Welcomes our beautifull baby girl to the world!!! Oliviah Renee born 3-3-2011 at 2:30pm


Contact me on admin@streetholdens.com
Donations to: donations@streetholdens.com
View user profile

50 Re: Jonnos vk! on Mon Jan 24, 2011 9:23 am

Detox_nath83

avatar
SUPER MODERATOR
Cheers Jonno haha.
Put an Rb30ET in there would be a weapon.

As for the Hoses the numbers are on little tags that get brittle and break off so u dont know what hose is what number, Well thats what mine did.
Thats why i went my method


_________________
>>>-------My Ride-------<<<

Injection is Nice, But id Rather be Blown!

View user profile

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 2 of 3]

Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

 » MY CAR » Commodore » VB-VK » Jonnos vk!

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum